המשטרה חוקרת: אבא לתלמידה הכה באגרוף תלמיד אחר

איור המחשה: שאטרסטוק

איור המחשה: שאטרסטוק

סערה באחד מבתי הספר היסודיים בבת ים: אב לתלמידה בכיתה ב' בבית הספר (שם המוסד החינוכי שמור במערכת) חשוד כי נתן לתלמיד אחר אגרוף בפניו. האירוע המדובר אירע ביום ראשון השבוע, ובעקבותיו הגישה אמו של התלמיד תלונה למשטרת בת ים נגד האב בטענה לאיומים ותקיפה. מהמשטרה נמסר כי "החשוד נחקר ושוחרר בתנאים. החקירה עדיין נמשכת".

אמו של התלמיד שחזרה את אשר אירע: "הוא התקשר אלי צורח בבכי, בקושי הצליח לדבר, אמר לי שאבא של ילדה נתן לו אגרוף בפנים. ביקש שאני אגיע בדחיפות. רצתי חסרת נשימה לבית הספר, ועדי ראייה סיפרו לי שהאבא רדף אחרי ילדים ותפס את בני, ואז נתן לו אגרוף בפנים. משם הלכתי ישירות לתחנת המשטרה והגשתי נגדו תלונה".

את יודעת מדוע הוא רדף אחרי הבן שלך והכה אותו?

"הייתה מריבה בין בתו של האב לבני, במהלכה הבן שלי הכה אותה. אני לא מצדיקה אלימות או מעודדת אלימות, אבל אם הבן שלי הרביץ לה, תבוא ותדבר איתי, תיגש למורה, תיגש למנהלת. איך אתה לוקח את החוק לידיים ומרביץ לילד קטן?"

איך הבן שלך מרגיש?

"הוא בטראומה. לקחתי אותו בכוח לבית הספר, הוא ממש לא רצה אבל עשיתי את זה כי צריך שגרה. אבל עכשיו לבד הוא מפחד. הוא ילד מאוד עצמאי וכעת זה אבד לו, הוא חושש. הוא צריך לשוחח עם גורם מקצועי כדי לעבור את זה. גם לי מאוד קשה, אני לא מפסיקה לבכות. קשה לדעת שככה פגעו בילד שלי. לא מבינה איך הוא (האבא) יכול היה לפגוע בילד כזה קטן. מדובר בגבר גדול גוף, גבר חזק, שפשוט הכה את הבן שלי והפחיד אותו מאוד. הפגיעה בו היא רגשית ומורגשת. חשוב לי לציין שאני לא מאשימה את בית הספר, הצוות צועד איתנו ומלווה, עוזר במה שהוא יכול ואין לי שום תלונה. הם עושים כמיטב יכולתם שנעבור את זה".

פורסם על ידי