ד"ר יעקובוביץ' ינהל את היחידה לכירורגיית כלי דם בוולפסון

ד"ר יעקובויץ' | צילומים: דוברות וולפסון

ד"ר יעקובויץ' | צילומים: דוברות וולפסון

ד"ר דימיטרי יעקובוביץ' מונה באחרונה למנהל היחידה לכירורגיית כלי דם במרכז הרפואי "וולפסון". יעקובוביץ' החליף את ד"ר אלדד שטלמן, אשר ניהל את היחידה משנת 2011. יעקובוביץ (51) הוא נשוי ואב לבן, שכיום נמצא בעיצומם של לימודי רפואה.

היחידה לכירורגיית כלי דם ב"וולפסון" מטפלת בחולים הסובלים ממחלות כלי הדם, לרבות מפרצות של אבי העורקים ושל כלי דם אחרים, הצרויות של עורקי הצוואר, מחלות חסימתיות של עורקי הגפיים ומחלות ורידיות. כמו כן, היחידה  מטפלת בפגיעות טראומתיות בכלי הדם, תוך שיתוף פעולה עם היחידה לטראומה והמחלקות הכירורגיות השונות. היחידה מעניקה, בנוסף, במגוון נושאים בתחום כירורגית כלי הדם, למטופלים המופנים ממרפאות בקהילה. זאת ועוד, היחידה עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם היחידה לטיפול ברגל סוכרתית, המטפלת בחולים הסובלים מפצעים קשיי ריפוי.

במסגרת שירות כלי הדם בוולפסון, נפתח באחרונה מכון כלי דם בו מתבצעות בדיקות לא פולשניות (אולטראסאונד ודופלר), על מנת לאבחן מחלות עורקים וורידים בכל אברי הגוף, לרבות הרחבות וחסימות. המרפאה מעניקה גם שירות של הערכת חומרתה של ההפרעה והצורך בהתערבות, ומעקב אחר המטופלים. הבדיקות מתבצעות על ידי טכנאיות כלי דם מוסמכות, בפיקוח של רופא מומחה מנתח כלי דם.

ד"ר יעקובוביץ' סיים את לימודי הרפואה בהצטיינות בשנת 1989, באוניברסיטה הרפואית בעיר סמארה, שברוסיה ובשנת 2000 עלה לישראל. בשנים 2001 -2007 עשה התמחות בכירורגיה של כלי הדם במרכז הרפואי הדסה עין כרם,  ושם קיבל תעודת מומחה. משנת 2008 עד 2016 הועסק כרופא בכיר במחלקה לכירורגיית כלי דם במרכז הרפואי שיבא. בין לבין ד"ר יעקובוביץ' עבר קורסים והשתלמויות בתחום הכירורגיה של כלי הדם באיטליה, הולנד וגרמניה. בשנת 2010 סיים קורס לביצוע מחקרים קליניים, והשתתף במחקר בינלאומי בטיפול בחולים עם מחלה חסימתית של כלי דם היקפיים. בשנת 2014 עשה fellowship בבית החולים הר סיני, ניו יורק, ארה"ב.

ד"ר יעקובוביץ' מומחה בניתוחי עורקים, גפיים, אאורטה ביטנית בניתוחים זעיר-פולשניים וצנתורים. בנוסף, ד"ר יעקובוביץ' מומחה בעל ניסיון רב בטיפול במחלות ורידים, בשיטות מודרניות, לרבות באמצעות לייזר, גלי רדיו, קיטור, הזרקת קצף תחת אולטרה-סאונד, וטיפול קוסמטי בנימים באמצעות הזרקות.

ד"ר זהבית זיו-נר, מנהלת וולפסון, ציינה כי ד"ר יעקובוביץ' מביא עמו ותק, מקצועיות וניסיון בינלאומי. "בשילוב עם תכונותיו האישיות הבולטות – בהן יסודיות, חתירה למצוינות, נחישות והתמדה, אני בטוחה שד"ר יעקובוביץ' יוביל את היחידה להצלחות רבות ולצמיחה".

ד"ר יעקובוביץ' בחדר ניתוח
ד"ר יעקובוביץ' בחדר ניתוח

פורסם על ידי