בוסקילה לבכר: כמה עולה לנו טקס אבן הפינה לפארק נתניהו?

אורי בוסקילה

אורי בוסקילה

שעות אחדות לפני טקס הנחת אבן הפינה לפארק יוני נתניהו, היום אחר הצהריים בבת ים, בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, שיגר הבוקר חבר האופוזיציה אורי בוסקילה מכתב ללשכת ראש העיר יוסי בכר ודרש לקבל את פירוט הוצאות הפקת הטקס. לטענת בוסקילה, הטקס אינו מכבד את זכרו של יוני נתניהו ז"ל ומדובר בבזבוז כסף מיותר.

"קיום המופע שאתה עושה היום לא מכבד במאומה את זכרו, אלא מוריד לרמה צינית קטנה את הצורך הפוליטי שלך ושל הנהלת העיר בזריקת מאות אלפי שקלים, כל זאת כדי לקיים מופע שאינו ממין העניין, ושאינו מועיל לאף אחד מהצדדים", כתב בוסקילה לבכר, "להזכירך, פארק הים, המתחם החדש, עדיין לא נבנה, עבודות התשתית עדיין לא התחילו, ובטח לא הסתיימו, אבל להפיק שתילת גן ולקרוא גן היום באמצע המדבר, זו בדיחה עצובה ורמת ציניות של שנות השישים בנוסח סלאח שבתי, שכל מטרתה פוליטיקה קטנה וקבלת כותרת בעיתון. אני מצטט את מה שכתבת לשר הפנים: 'טרם אושר התקציב השנתי. השעה הינה שעת חירום ויש לפעול למען מתווה תקציבי'. איך זה מסתדר, מר בכר, עם זריקת מאות אלפי שקלים בימים כה קשים?"

בוסקילה דורש כאמור לדעת מהי עלות הטקס כולל "הפקה, עבודות עפר, דרכי גישה, ביצוע בפועל של שתילת הגן, המופע עצמו על כל היבטיו, שכירת שירותי חברת כוח אדם, פרסום וחברות קבלניות שנשכרו לטובת ההפקה".

מעיריית בת ים טרם נתקבלה תגובה.

פורסם על ידי