בוולפסון נחנך חדר העשרה למטופלי המכון לאונקולוגיה

טקס חנוכת חדר ההעשרה | צילום: ברק נונא

טקס חנוכת חדר ההעשרה | צילום: ברק נונא

המכון לאונקולוגיה במרכז הרפואי "וולפסון" השיק אתמול (שני) חדר העשרה חדש לשימושי מטופלי המכון. מנהל המכון, ד"ר רונן ברנר, ציין כי החדר שימש לפני כן כמחסן ושופץ לצורך קיומן של פעילויות המשלימות את הטיפול האונקולגי, ביניהן העשרה רגשית, טיפולים ברפואה משלימה, פעילויות קבוצתיות וקורסים.

בן-חור ירושלמי, יו"ר עמותת ידידי המרכז הרפואי וולפסון, הסביר כי עמותת הידידים יזמה ודחפה את הפרויקט, ביחד עם צוות המכון, בעוד חנה גוכשטט, מנכ"לית עמותת הידידים, רתמה את התורמים ואת בני משפחתה לצורך השלמתו. כך, בין היתר, בתה של גוכשטט –סמדר דמי – שימשה כמעצבת הפנים בפרויקט בהתנדבות.

גדי דווידויץ, המהנדס הראשי של וולפסון, מסר כי "הושקעו בחדר הזה מיטב המערכות. שמנו דגש על נושא העיצוב, וממנו עברנו אחורה – אל התשתיות. כך למשל, התקרה בחדר היא דקורטיבית מצד אחד, ומאידך הוקמה במיוחד למניעת הדהוד. הוצבה בחדר גם תאורה מתקדמת, חוסכת חשמל ולא מחממת".

לדברי ד"ר ברנר והאחות האחראית במכון עופרה רביזדה, "זוהי בדיוק האווירה שנרצה לאמץ עבור כלל המכון, כדי שמטופלינו יחושו את הכבוד שאנו, צוות המכון, רוחשים להם".

בתמונה (מימין): האחות האחראית עופרה רביזדה, יו"ר עמותת הידידים בן-חור ירושלמי, מנהל המכון לאונקולוגיה ד"ר רונן ברנר, מנהלת ביה"ח ד"ר זהבית זיו-נר.

פורסם על ידי