איך לפנק ביום האהבה

יום האהבה או הולנטיינז דיי כמו שמכנים אותו בגולה הוא אחד מהימים היפים בשנה. כאשר הוא מגיח בכל פעם מחדש, יש לכם הזדמנות לפנק את האדם שאתם הכי אוהבים ולבלות איתו ביחד. אמרתם לפנק – אמרתם אוכל, אבל לא סתם אוכל – אוכל אלגנטי, עשיר בטעמים, מרגש ואסתטי, כיאה ליום האהבה. אז מה בתפריט הפעם?

פינגר פוד – ללקק את האצבעות

מה שאתם באמת רוצים ביום האהבה אלו מנות קוקטייל קטנות ואסתטיות. מנות שאפשר להחזיק ביד ולאכול – בבית, בפיקניק ובכל מקום. אתם יכולים להזמין מגשי אירוח חלביים עם פינגר פוד שיפתח את התיאבון ויסגור לכם פינה. תוכלו להזמין אותם לאדם שאתם אוהבים או להזמין עבור שניכם מגש שתוכלו להתמוגג מהטעמים ומהמראות שלו יחדיו.

מתוק ומלוח

דרך מונייר – קייטרינג חלבי תוכלו להזמין מגשי אירוח נפלאים הכוללים מזון מלוח או מזון מתוק קלאסי ונחשק.

  • מחפשים מלוח? יש לנו פיתות קטנות, כריכוני ביס, סמבוסקים זעירים, מיני בורגר, מאפים מגוונים, קולקציית גבינות משק, עלי גפן, סלטים – ועוד רבים ומעולים.
  • מחפשים מתוק? או-אה. יש לנו פרנץ' טוסט, פטיפורים, טארטלטים, טראפלס, פריז ברסט, סופלה שוקולד, פרופיטרולים, וופל בלגי – ועוד רבים ונפלאים.

צבעים וטעמים

כל מזון שיוצא ממונייר משלב צבעוניות שמשגעת את חוש הראייה וטעמים שמענגים את חוש הטעם. ביחד הם יוצרים חוויה חושית, אסתטית ויוצאת דופן שהולכת יד ביד עם יום האהבה ומשלימה אותו. אם יום האהבה הוא קנבס, מזון עשיר הוא הצבע שממלא אותו.

שילוב בין אירופה לישראל

הקייטרינג שלנו מהווה מפגש קולינארי מרתק בין שף צרפתי לקייטרר ישראלי. את השילוב המעניין שבין הקלאסיקה האירופית ליצירתיות הישראלית ניתן להמשיל לחגיגות הולנטיינז הבינלאומיות גם בישראל שבמזרח התיכון.

מה להזמין?

אין דרך טובה יותר לפנק מאשר באמצעות מגשי האירוח החלביים של מונייר. אתם מוזמנים ליצור קשר ולהזמין מגשי אירוח נפלאים וגדושים בפינגר פוד ליום האהבה: 03-7207581

המגשים המוקפדים שתקבלו ממונייר יוכנו עבורכם באופן מיוחד ויהפכו את יום האהבה לטעים במיוחד.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי