מסתמן: צביקה ברוט יתמודד על ראשות עיריית בת ים

צביקה ברוט | צילום יח"צ

צביקה ברוט | צילום יח"צ

האם צביקה ברוט, תושב בת ים ומי שהיה אחד מיועציו של דונלד טראמפ בקמפיין הבחירות לנשיאות יתמודד על ראשות עיריית בת ים בבחירות המקומיות שיתקיימו בעוד כעשרה חודשים? לטענת גורמים פוליטיים בעיר התשובה היא חיובית, וכי ברוט צפוי להכריז על מועמדותו בקרוב.

ברוט, בן 37, החל את דרכו העיתונאית בשירות צבאי בגלי צה"ל ומשם המשיך לידיעות האחרונות. כיום הוא מייעץ לחברות בינלאומיות המעוניינות לקיים קשרי מסחר עם ארה"ב. בחודש דצמבר האחרון סירב ברוט להצעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לכהן כראש מערך ההסברה ודובר ראש הממשלה. לטענת גורמים פוליטיים, אם ברוט אכן יתמודד לראשות העיר הוא יעשה זאת במסגרת הליכוד.

אחד מתומכיו של ברוט הוא יו"ר סיעת הליכוד בבת ים, ששון אליהו. "מדובר בבחור משכמו ומעלה, וכולנו תקווה שאכן ירוץ ויהיה ראש העיר של בת ים", אמר אליהו, "בכוונתי לפרוש מהתפקיד ולפנותו לצביקה וכך אני מקווה שיעשו עוד חברי מועצה, יפנו את הכיסא למען הדור הצעיר שמביא דם חדש ורעיונות חדשים למען העיר והתושבים".

ברוט עצמו מסר לנו: "אני בת-ימי גאה ואוהב מאוד את העיר ואת האנשים שבה. בכל מקום בעולם שאני מגיע אליו, כולם יודעים שהדבר הראשון שאני אומר, גם מול ראשי ממשלות ונשיאים – זה שאני בת-ימי. אני חושב שהיום כבר יש הסכמה רחבה אצל התושבים שאחרי 30 שנה הגיע הזמן לחדש את שדרת ההנהגה בעיר. יש בעיריית בת ים אנשים טובים מאוד כמו אסתר פירון, אלי יריב, יוסי בכר, ששון אליהו, אורי בוסקילה – כולם אנשים מצוינים. אבל הם נמצאים בביצה הפוליטית כבר עשרות שנים וזה מאוד לא בריא. אני מנהל בארץ ובעולם מערכות מאוד גדולות, ומנהל תקציבי ענק, ואני לא מכיר ארגון שלא מאפשר תחלופה של הנהלה במשך עשרות שנים. זה רע לעיר, וזה רע לעירייה. לכן אני בהחלט אעשה הכל כדי לסייע לבת ים להתחדש. כשביקשו ממני לעזור ברמה הארצית עשיתי את זה, ואם ירצו שאסייע גם ברמה המקומית אבדוק גם את זה. כרגע עוד אין שום החלטה כזו".

פורסם על ידי