חדש בבת ים: קבוצת קט-רגל לנשים

צילומים באדיבות דנה כץ

צילומים באדיבות דנה כץ

קבוצת הקט-רגל נשים הראשונה בבת ים החלה השבוע את אימוניה. הקבוצה פועלת בשיתוף מועצת הנשים ומתנ"ס בית צדיק בו גם נערכים האימונים.

"המחשבה על הקמת קבוצת קט-רגל באה כדי לקדם את הספורט הנשי בבת ים", אמרה יו"ר מועצת הנשים בבת ים וסגנית מנהל אגף הספורט בחברה העירונית, ענת לבנת, "היו לנו פניות בנושא וככה בעצם הקמנו את הקבוצה. הגיעו לאימון נשים ממאמאנט ונשים שרוצות לעשות ספורט, ואני מאוד שמחה על הקמת עוד קבוצה נשית בעיר".

דנה כץ, שסייעה בהקמת הקבוצה, אמרה: "יש היענות גדולה לעניין, באימון הראשון הבנות מאוד נהנו ואני מזמינה את נשות בת ים להגיע לשחק. אין צורך בידע מקדים או כושר, בואי ותני לעצמך מתנה, שעה שהיא רק עבורך".

דנה, למה דווקא קט-רגל?

"יש בעיר בנות עם אהבה גדולה למשחק והחלטנו לפתוח אותה כדי לשמח אותן. אלו נשים שטוענות שזו הגשמת חלום עבורן, אלו נשים שרודפות אחרי הכדור עם הילד בפארק, הן חיכו המון זמן לרגע הזה. כעת הצלחנו לבנות ולהכשיר אולם תקני שעומד בתקני הקט-רגל".

עיריית בת ים מסבסדת את הקבוצה כך שהחברות בה עולה לנשים 130 ש"ח בחודש בלבד, כאשר בכל שבוע מתקיים אימון שנמשך שעה ורבע. האימונים מתקיימים כאמור במתנ"ס בית צדיק. האימון הבא יתקיים ביום שני (23 באוקטובר) בשעה 20:00. כולן מוזמנות.

בעיטה650אימון650

פורסם על ידי