מנהל השיטור העירוני מציג תערוכת פיסול בצדפים

מתוך התערוכה "תיבת נוח"

מתוך התערוכה "תיבת נוח"

בגלריה לאמנות בבת ים תיפתח היום (יום שלישי, 26 בספטמבר, 19:00 בערב) תערוכת פיסול בצדפים שיצר מנהל השיטור העירוני בעיר, ניסים וענונו.

בתערוכה שנקראת "תיבת נוח" יציג וענונו למעלה מ-300 פסלונים זעירים של בעלי חיים שהוא יצר מצדפים. "את היצירות הכנתי בעשור האחרון", הוא מספר, "יצירתיות ומחשבה זה משהו שתמיד היה טמון בי. התפתח בי רעיון ליצור כל מיני פסלים מצדפים והגשמתי זאת. בהמשך יצרתי חנוכיות מצדפים והבאתי למחלקות הילדים בבתי חולים אותן הם הדליקו, ואף מנורות לילה שהם קיבלו ממני במתנה. אני כל הזמן מתפתח ויוצר דמויות חדשות ומקבל רעיונות, הדמיון הוא אינסופי".

על יצירותיו הוא עובד כמובן בשעות הפנאי. "הרזומה שלי אכן לא מתאים למישהו שעוסק באמנות", הוא אומר, "לפני השיטור העירוני הייתי קצין משטרה בתחום הבילוש והמודיעין. זה נשמע קשוח, ובחיי היום-יום אתה מתמודד עם עבירות ובעיות קשות. אמנות היא דבר רך ועדין שנותן לי את השקט הנפשי ומוציא אותי מהשגרה, היא מהווה את האיזון בשבילי".

הגלריה ווענונו מזמינים קבוצות ילדים ותלמידים לפעילות הסברה והפעלה במסגרת התערוכה. לתיאום: 03-5064237. התערוכה תינעל ב-31 באוקטובר.

חיה650

ינשוף650

פורסם על ידי