"סמינר נתיבות רבקה הוא הבית של התלמידות הצדיקות"

צילום: מוטי בוסקילה

צילום: מוטי בוסקילה

רבנים, ראשי ישיבות, חברי מועצה ונכבדים נוספים הגיעו לכנס מיוחד לרגל שנת הלימודים הבאה בבית הספר סמינר "נתיבות רבקה" בבת ים. בבית הספר ארבע שכבות, ט'-י"ב, ובשנה שעברה הוא נבחר על ידי משרד החינוך לאחד מששת בתי הספר הערכיים ביותר בבת ים.

רב העיר אליהו בר שלום, מ"מ ראש העיר רפאל ברנז, יו"ר המועצה הדתית בנימין אלחרר וחבר הנהלת העיר הרב יצחק אסקפה היו בין המוזמנים שהגיעו לכנס על מנת לחזק את מנהלת הסמינר, הרבנית אלישבע נטף, שפעלה לשינוי גדול בסמינר אותו היא מנהלת. נטף בישרה למשתתפים כי החל מהשנה הבאה יוכלו התלמידות להמשיך ללמוד בכיתות י"ג-י"ד במקצועות מדע ועוד.

"אני ממליץ למתעניינים להגיע לסמינר, לראות את המנהלת, לראות את התלמידות, לראות את המבנה המשופץ, ולהרשם", אמר הרב אליהו בר שלום, "הרי כאן אין פגעי טכנולוגיה ולא פגעי אוטובוסים, כאן כולנו מרגישים בבית".

גם ברנז נשא דברים: "סמינר נתיבות רבקה הוא ברמה הגבוהה ביותר, אני מביע במקום אמון עד כדי כך שהעברתי את הבת שלי ללמוד כאן. זהו מקום בעל רמה רוחנית ולימודית גבוהה. העירייה עשתה שיפוץ מדהים בבית הספר ואני ממליץ לבנות העיר להגיע וללמוד כאן".

מנהלת הסמינר הרבנית נטף סיכמה: "כולם יודעים שהסמינר שלנו זכה במקום הראשון במבחני הבגרות בשנת הלימודים תשע"ז, אך ההפתעה הגדולה ביותר היא שהחל משנת הלימודים הבאה אנחנו פותחים סמינר ד'-ה', כלומר כיתות י"ג-י"ד. כאן הבנות ילמדו את המקצועות הטובים והנדרשים ביותר. אני באמת רוצה להודות לכל הרבנים שהגיעו לחזק אותנו, כולם מבינים שסמינר נתיבות רבקה זה הבית של התלמידות הצדיקות והמצוינות. תלמידות רבות מגיעות אלינו באמצע כיתה ט', או בתחילת כיתה י', אני מקבלת אותן בחיבוק גדול, וזה בכלל לא פשוט להשלים להן את החומר שהפסידו, אצלנו החומר קשה ומתקדם מאוד. אז למה לא להגיע בתחילת כיתה ט', ולצעוד על דרך המלך?"

פורסם על ידי