בית הספר "ראשונים" אירח את דיירי הוסטל אקי"ם

צילום: שמוליק ג'ורג'י

צילום: שמוליק ג'ורג'י

לקראת יום המעשים הטובים, ערכו בבית הספר "ראשונים" מגוון פעילויות, כשגולת הכותרת הייתה אירוח חגיגי של דיירי הוסטל אקי"ם בבת ים. דיירי ההוסטל הגיעו לביה"ס בליווי המנהלת עינת קורן, לירון לזרוביץ העובדת סוציאלית ודורית ג'ורג'י אם הבית. הדיירים התקבלו בזרועות פתוחות, ברגישות, בסובלנות ובאהבה רבה.

מנהלת ביה"ס עינת ולדמן ומחנכות שכבת ה' מירב מויאל ורינה בן בסט קיבלו את פני הדיירים בברכות חמות ובתשומת לב אישית. הם הוזמנו לארוחת בוקר עשירה וחגיגית שהוכנה על ידי התלמידים, ויחד בשיתוף פעולה אפו מצות באווירת חג הפסח תוך הדרכה של אומ"ץ (מפעילים חינוכיים). כיבדו בנוכחותם את הביקור ראש העיר יוסי בכר, מנהל אגף החינוך אהרון קצב ויו"ר המועצה הדתית בנימין אלחרר.

לאורך כל השנה נערכות בבית הספר פעילויות משותפות עם אקי"ם, כגון: הגשמת חלומות לדיירי ההוסטל, תרומת משלוחי מנות וכדומה. "היום הזה הוכיח כי במקום שבו נמצאת אהבה גדולה, יש תמיד ניסים. כל מי שנותן בשמחה, השמחה היא שכרו", אמרה מנהלת בית הספר. "זה היה יום מיוחד במינו ומרגש עד כדי דמעות וצמרמורת. נערכנו לביקור באופן רגיש ומתוך אהבה וכבוד רב. קיבלנו את פניהם במילים חמות, הזמנו אותם לארוחת בוקר עשירה, הענקנו להם שי מכובד ומתוק, ובשיתוף פעולה עמם אפינו מצות באופן מיוחד, חווייתי וחגיגי. כל האירוע הגדול והחשוב הזה הוא בזכות דורית ג'ורג'י, האישה הנפלאה, מלאת הנתינה, הפועלת לטובת הזולת והקהילה".

ורד מולכו, יו"ר ועד הורי ביה"ס, הוסיפה ואמרה: "דלתות ביה"ס ראשונים פתוחות תמיד לחוסי אקי"ם במגוון פעילויות המתקיימות במהלך השנה, כך גם לבנו".

פורסם על ידי