תביאו את החבר'ה: יורדים לחופשה באילת

תביאו את החבר'ה: יורדים לחופשה באילת

ספונטניים או מתכננים מראש, נוסעים או טסים, סופ"ש או אמצע השבוע – קבלו את המדריך המלא למציאת החופשה האידיאלית הבאה שלכם בעיר הנופש של ישראל.

דילים, דילים ועוד קצת דילים

נקודת המוצא שלנו נמצאת בראש ובראשונה בדילים לאילת. כדי לחסוך בעלויות, מומלץ למצוא את דף הדילים הרלוונטי עבורכם, על מנת שתוכלו להסתכל אך ורק על החופשה האידיאלית עבורכם מבחינת התקציב אותו הצבתם לעצמכם מראש.

ישנם דילים המיועדים לאלו מכם המעדיפים לתכנן את החופשה מבעוד מועד, והם מציעים מגוון חופשות הנקבעות בתאריכים נבחרים, בין 3-6 חודשים מראש. כשמזמינים חופשה שכזו, יכולים לחסוך לעתים אפילו עד כמחצית מהמחיר, וזאת בתנאי שקיימת האפשרות להתחייב לתאריכים אלה. השיטה הזו מתאימה לכם אם אתם מתכננים לצאת לחופשה במועד מסוים, כמו למשל בקיץ או בחג, וכך תוכלו לסגור את הדיל זמן רב מראש ולשריין את מקומכם במחיר משתלם במיוחד.

במקרה שעניין התכנון פחות מדבר אליכם, תוכלו למצוא מגוון דילים של הרגע האחרון, וליהנות ממחירים משתלמים לא פחות. למי זה מתאים? לאלו מכם המעוניינים בחופשת סופ"ש ספונטנית למשל, או אפילו בנופש מפתיע של אמצע השבוע.

טוסו על זה

עבור אלו מכם המעוניינים להגיע בטיסה אל לעיר הנופש של ישראל, קיימים דילים משתלמים הכוללים מלון + טיסות בחבילה אחת. כך תוכלו לחסוך גם בעלויות וגם בזמן וליהנות מחבילה אחת המאגדת את הכל עבורכם.

לכן, אם אתם יודעים בוודאות שאין סיכוי שתעשו את הדרך בנסיעה, כדאי שתחפשו מלכתחילה את דפי הדילים הכוללים מלון וטיסות יחד במקום לחפש את הטיסות בנפרד ולהוסיף עלויות וחיפושים מיותרים.

משפחתי, זוגי או עסקי?

לאחר שמצאתם את הדף שהציע לכם דילים לאילת בצורה הנוחה והמשתלמת ביותר, הגיע הזמן לחפש את המלון שעונה על כל צרכיכם בחופשה. ישנם מגוון מלונות המציעים חופשות שונות כמו: חופשות משפחתיות הכל כלול, נופש לצעירים, חופשה זוגית, חופשה עסקית ועוד.

אילת מציעה את כל סוגי החופשות, ולכם נותר רק לבחור את המטרה שלשמה הגעתם.
למרות התפיסה כי רוב המלונות מאכלסות משפחות ואין רגע של שקט, ניתן בהחלט למצוא מלונות בוטיק המיועדים למספר מצומצם יותר של אורחים, או מלונות ספא המיועדים לקהל של זוגות שהגיעו לתפוס פינה שקטה וללכוד זמן איכות זוגי באילת.

מלון פתאל באילת.

מי אמר אטרקציות ולא קיבל?

בין אם אתם בטיול משפחתי או זוגי, לא כדאי שתחמיצו את האטרקציות הייחודיות ומסלולי הטיולים המעניינים שיש לאילת להציע לכם.

בין המומלצים: ריף הדולפינים, המצפה התת ימי, צניחה חופשית מעל שמי אילת, החלקה על הקרח, מצנחי הים האדום, טרקטורוני המדבר, פארק יטבתה, מרכזי צלילה, אקסטרים ספורט ימי, טיול בנחל שלמה, תצפית הר צפחות, שמורת האלמוגים ועוד מגוון אתרים שיעניקו ערך מוסף לחופשה בעיר הנופש של ישראל.

מחפשים דילים לחופשה הבאה שלכם באילת? גלשו לאתר https://www.fattal.co.il/eilat-deals

צילום: גלית עמיאל.

פורסם על ידי