חופשה אטרקטיבית באילת – הרבה יותר מבטן גב

חופשה אטרקטיבית באילת – הרבה יותר מבטן גב

מתכננים חופשה באילת? כדאי שתדעו שהעיר מציעה כל כך הרבה אטרקציות ופעילויות מעבר לחופשה הסטנדרטית שכולם כבר רגילים אליה. מלונות באילת ליד הים הם כמובן דבר נפלא, אבל אם אתם מעוניינים להכניס קצת אקשן לנופש, צאו מהמים ורשמו לפניכם 5 עצות לחופשה שהיא לא רק בטן גב.

טיולים
אילת הקסומה מציעה הרבה יותר מחופים שטופי שמש. לצד פינות השיזוף וסוכות המציל, אפשר ומומלץ גם לצאת לטייל ברחבי העיר ולפגוש מסלולי טבע נפלאים ונדירים.
אילת מציעה מגוון מסלולים לבחירה: מסלולים המותאמים לכל המשפחה או רק למבוגרים.
בין האתרים שכדאי לבקר בהם: פארק תמנע, הקניון האדום, תצפית הר יואש, פארק הצפרות, חוף האלמוגים ועוד אינספור חוויות לחופשה המושלמת.

חשבו מסלול מחדש ובדקו מהם האזורים המתאימים לכם, כדי שתוכלו לטייל ולחוות פן נוסף של העיר הקסומה.

אטרקציות
לצד מסלולי הטיולים, אילת מציעה גם מגוון אטרקציות ואקסטרים לכל המשפחה. במקום שהילדים ישתכשכו בבריכה כל היום, ואתם תתרוצצו אחריהם עם הכובע וקרם ההגנה, כדאי לרענן להם את החופשה עם מגוון אטרקציות מעולות ומעוררות, שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר.
בין האטרקציות המומלצות: ספורט ימי, ריף הדולפינים, המצפה התת ימי, החלקה על הקרח, טרקטורונים, מצנחי ים, פארק יטבתה ועוד מגוון פעילויות לילדים ולמבוגרים כאחד.

חיי לילה
עם השנים הפכה אילת לתוססת במיוחד, והיא מציעה מגוון מוקדי בילוי לחיי לילה אטרקטיביים. לאחר שתנצלו את היום בטיולים הקסומים ובאטרקציות המהנות, אפשר להחליף למצב רוח לילי ולצאת לדרינק מרענן או אפילו לצאת לרקוד, וכל זה בליווי הבריזה הייחודית של העיר.

בין מקומות הבילוי המומלצים: ברדק, מאנקיז, פאדיס, לונה בר ועוד מבחר מקומות בילוי שיעשו לכם את הלילה.

מסעדות
האמת היא, שלא משנה איפה אתם נמצאים, אי אפשר להעביר חופשה אמתית מבלי לעשות סבב מסעדות ולהכניס קצת טעם לנופש. באילת, תוכלו ליהנות ממגוון מסעדות עשירות ומגוונות, כך שתוכלו להתפנק בין האטרקציות והטיולים במהלך היום.
בין המסעדות המומלצות: מסעדת לורנס, פדרו, קאזה דו ברזיל ועוד.

שופינג
מה יכול להיות יותר טוב משופינג? – שופינג ללא מע"מ, כמובן!
נכון, שופינג לא סותר את חופשת הבטן גב הידועה, והיא כמעט חלק בלתי נפרד מהמסע של כל הנופשים בעיר, אבל, אפשר לערוך שופינג גם כשמגיעים לחופשה מלאת אקשן, ולעצור במתחמי הקניות גם לאחר טיול או אטרקציה.

בין המקומות המומלצים: אייס מול המרענן, מתחם רד, מול הים ועוד המון מרכזים גדולים ומשתלמים במיוחד.

אז אם אתם רגילים להגיע לאילת ולהישאר בקרבת המלון והים, בתנוחת בטן או גב, מומלץ בחום לגוון קצת את החופשה ולהגיע למקומות הנפלאים שעדיין לא פגשתם.

תכניסו קצת אקשן לחופשה ותיהנו מחוויית נופש בלתי רגילה.

ביננו, תמיד יהיה זמן לקצת בטן וקצת גב.

 

המאמר באדיבות מלונות פתאל המציעים מבחר מלונות באילת ליד הים לנופש משפחתי הכל כלול  או חופשה זוגית רומנטית ומפנקת.

 

נכתב על ידי שירן סרוסי

 

 

פורסם על ידי