כדורסל: מכבי בת ים סיימה את הסיבוב הראשון בניצחון

צילום: ליעד שמר וארד הדדי

צילום: ליעד שמר וארד הדדי

מכבי בת ים השיגה אתמול (ראשון, 7 בינואר) לעיני 200 אוהדים באולם חשמונאים את ניצחונה החמישי העונה, כשגברה 62-70 על מכבי פ"ת. משחק זה נעל את הסיבוב הראשון בסיומו מדורגת בת ים במקום השמיני עם מאזן של חמישה ניצחונות ושישה הפסדים.

הרבע הראשון של המשחק נפתח בצורה טובה מבחינת היריבה מכבי פ"ת בראשות אור זינדרמן, דן שפי וגל צלניק, שנתנו לה יתרון של עשר נקודות (12-22). ברבע השני עם משחק מעבר מצוין ושמירה אגרסיבית ושליטה של עידן מהרט מתחת לסלים, בת ים לא נתנה לאורחים הרבה סיכוי והשאירה אותם על 5 נקודות בלבד ברבע, 27-37 לבת ים במחצית.

ברבע שלישי בת ים המשיכה להגדיל את יתרונה, שעמד בשיאו על 18 הפרש, 41-56 לבת ים בסיומו. ברבע רביעי פ"ת עוד הצליחה להלחיץ טיפה את מכבי בת ים כשהורידה את ההפרש ל-66-60 בשתי הדקות האחרונות של המשחק, אבל היא לא הצליחה יותר מזה ובסיום 62-70 לבת ים.

מצטיין המשחק: עידן מהרט. הרבו לקלוע לבת ים: אופק חכמון 19 נקודות, אלכס וינוקור וסרגיי אולישנצקי 18 נקודות כל אחד. "אני שמח לנצח במשחק שהיה חשוב מאוד עבורנו", סיכם את המשחק מנהל האגודה רן שמש, "אנחנו עם הפנים קדימה למחזור הבא ב-21 בינואר מול הפועל מבועים, שהוא עבורנו מבחן רציני מאוד לצאת לגמרי מהתחתית".

צילום: ליעד שמר וארד הדדי

פורסם על ידי