בת ים ניו יורק#38: הטור האישי של חיים גוזלי

בת ים ניו יורק#38: הטור האישי של חיים גוזלי

אחרי קרבות הרואים במדיסון סקוור גארדן ובלוס אנג'לס והניצחון האדיר ב-45 שניות בבלאטור 188, לוחם ה-MMA מס' 1 שלנו, חיים גוזלי, ממשיך לכתוב על ספורט, בת ים ומה שביניהם.

מאת: חיים גוזלי

הפעם אני לא רוצה לכתוב מה עבר עליי אלא מה אני מרגיש. להגיע לפסגות כל כך גדולות בעולם הלחימה, להביא ספורט שלא קיבל הכרה בתקשורת בארץ ולא ידעו על קיומו אלא רק קומץ של מעריצים – זה לא מעט.

כל זאת אחרי הרעש והבלגן שעשיתי עם האירוע הראשון של בלאטור בישראל 2016, ואז הקרב המטורף נגד ראיין קטור במדיסון סקוור גארדן, ועוד פעם בלאטור ישראל 2017 וקיבלתי עוד הזדמנות להילחם בפורום בלוס אנג'לס. הבאתי את הספורט הזה לכל מקום בישראל, כל ערוץ טלוויזיה דיבר על זה, כל עיתון חשוב עשה כתבות על הספורט, שלא נדבר על ערוצי הספורט!

התאמנתי עם יאיר לפיד, קיבלתי הכרה והוקרה מעיריית בת ים, מראש העיר יוסי בכר וסגן ראש העיר ויקטור טל, פגשתי את ראש הממשלה… כן, כן, את ביבי נתניהו ודיברנו על ספורט הלחימה. וואוו! לאן כל הדבר הזה הגיע?

כשהייתי ילד קטן ראיתי את הסרט "הנינג’ה" והחלטתי שאני רוצה להיות בעצמי נינג’ה, ומאז ועד היום אני לומד אומנויות לחימה. ואני כותב "לומד" כי גם היום, אחרי כ-30 שנה, אני ממשיך ללמוד כי תמיד יש מה.

הספורט הזה נתן לי להכיר אנשים בכל העולם, חלקם מפורסמים מאוד, חלקם לוחמים מהשורה הראשונה, והרבה מעריצים ואנשים שנותנים לי את הכוח להמשיך להתחרות. לפגוש ולדעת שיש עוד אנשים בעולם שמוכנים לעזור אחד לשני, שדואגים אחד לשני, זה עושה לי טוב. בכל מדינה בעולם שהגעתי אליה, פגשתי ישראלים שבאו לתמוך בי ולעזור לי להתאקלם. זה ממש נותן לי להרגיש שיש לנו עם מאוחד.

אחד הדברים המרגשים הוא, כשאני מגיע לאירוע בארצות הברית אז התקשורת מראיינת אותי כסוג של כוכב שמייצג מדינה שלמה, אחד שהגיל לא שובר אותו, אחד שעבר כל כך הרבה בחיים ולא מפחד להמשיך ולאתגר את עצמו בעוד ועוד אתגרים וכל זה במסיבות עיתונאים שמשודרות ל-149 מדינות.

מי חשב אי פעם שיכתבו עליי שיר? למי ששמע את שיר הכניסה שלי בבלאטור 188 שנקרא ״לוחם״ אותו כתב יואב אליאסי, "הצל", שהוא חבר יקר, אז השבוע השיר הולך לצאת רשמית בכל הרשתות. וגם כמובן, מי חשב שאכתוב טור שבועי שאלפים קוראים על החוויות שלי בעולם הלחימה ובכלל על החיים שלי.

מי ידע שאגדל דור חדש של לוחמים ובכלל אקדם את הספורט בארץ ובעולם. בסיבוב אחרון שלי בלוס אנג'לס סגרתי חוזה לאביב, הבן שלי, לקרב בכורה בבלאטור ישראל 2018 ועוד ארבעה קרבות בארצות הברית במהלך 2019. הצלחתי גם להשיג חוזה לשני ישראלים ולעוד ארבעה לוחמים ישראלים שיילחמו באירופה, ובשבילי זה אומר שאני בונה את הדרך לעתיד.

עם יד על הלב, אני חושב שאני בר מזל שהחיים הביאו אותי לדרך שכזו, לעשות את מה שאני אוהב ועוד לקבל על זה תגמול. אני רק כמה ימים בארץ, ולכל מקום שאני הולך אנשים עוצרים אותי ואומרים לי שאני גאווה ואלוף. לא הייתי מאמין שזה יגיע לרמות כאלה, לא הייתי מאמין שכל בית שלישי בישראל יידע מי זה חיים גוזלי!!!

אני ממש רוצה להודות לכל אלה שעוזרים לספורט הזה ולי להגיע לרמות האלה ודואגים לי, אני אוהב את כולכם!

פורסם על ידי