בת ים ניו יורק#28: הטור האישי של חיים גוזלי

בת ים ניו יורק#28: הטור האישי של חיים גוזלי

אחרי הקרב ההרואי במדיסון סקוור גארדן והניצחון האדיר ב-42 שניות בבלאטור 188, לוחם ה-MMA מס' 1 שלנו, חיים גוזלי, ממשיך לכתוב לנו על ספורט, בת ים ומה שביניהם.

הגלגל מסתובב ולא עוצר, ואני מתגלגל איתו. בלאטור 192 יהיה האירוע הכי גדול שיש לבלאטור באיזור קליפורניה, משהו כמו המדיסון סקוור גארדן בניו יורק. וכן חברים, ניחשתם נכון, גם אני אלחם שם באולם הפורום בלוס אנגלס ב-20 בינואר.

אירנה אשתי, אביב הבן שלי ואני טסים כבר בשבוע בא למחנה אימונים אליו נשלחתי מבלאטור, גם במטרה להתחיל את השיווק המטורף של הקרב לקהילה היהודית בלוס אנג'לס והסביבה. הפעם לקחתי איתי את כל המשפחה, זאת לאחר הניסיון המר שהיה לי בניו יורק שם נשברתי מהבדידות. הפעם זה לא יקרה, הפעם אני הולך לכבוש את לוס אנג'לס!

אני מאמין שיהיו לי הרבה חוויות מרגשות להעביר לכם. אני גם יודע שהפעם אני אלחם כדי להכניס עוד ישראלים לקדר הבינלאומי של הלוחמים בבלאטור, הגיע הזמן שעוד לוחמים יחיו את החלום.

גוזלי בבלאטור 188 | צילום בלאטור 188 באדיבות חיים גוזלי

גוזלי בבלאטור 188 | צילום בלאטור 188 באדיבות חיים גוזלי

נעבור לכמה דברים שמעצבנים אותי. אחרי בלאטור האחרון בארץ, אני שומע הרבה ביקורת על כך שהתחלף הקרב המרכזי ברגע האחרון, וביקורת על הלוחמים ועל הקרבות. אנשים מקליטים את עצמם בתוכניות פודקאסטים, שואלים, עונים – הכל ביחד. אבל להזמין מישהו מההפקה על מנת לשאול מקור מוסמך את השאלות ולקבל את התשובות – לא. ברור שלא, זה יהרוס להם את הפנטזיה.

אז חבר'ה, גם אנחנו לא תכננו שייפול לנו הקרב המרכזי, אבל מפה ועד להגיד שהאירוע לא היה שווה ואפשר לראות אירוע כזה בכל מקום בארץ? או להגיד שהכרטיסים יקרים לעומת העולם? אוי באמת, ברצוני לספר לכל יפי הנפש סיפור קצר. ארבע פעמים הגעתי ללאס וגאס לראות קרבות UFS. כרטיס עלה לי 2,000 דולר ולא מאה שקל, וברגע האחרון התבטל הקרב המרכזי. זה דבר שקורה. UFS 200, קונור נגד אלדו הראשון, ג’ון ג’ונס נגד קרומיה, אמנדה נגד ולנטינה. זה קורה בעולם הלחימה ואין מה לעשות.

לבוא ולזרוק לי שמות של לוחמים שהם כל כך טובים ולמה הם לא עלו בבלאטור, אז גם לזה יש תשובה. היו לבלאטור מיונים במטרה למצוא לוחמים חדשים וותיקים להילחם, כי מי שנלחם אלה הלוחמים שרצו להילחם והם אכן קיבלו את הזדמנות. כל השמות שאני שמעתי – מצטער, מבלי לפגוע, אני לא מכיר אף אחד מהם. אבל אני מבטיח שגם בשנה הבאה יהיו לנו מיונים וכולם מוזמנים!

כמה כיף שבלאטור מקדמים אותנו, הישראלים, להגיע לקו מיין איוונט ואת נועד למיין איוונט. קצת פרגון לא יהרוג ורק יעזור. התגובות שאני קיבלתי מכל העולם היו תגובות טובות, ואני שמח שזה קומץ של אנשים שחושבים אחרת. חברים, 9,000 אנשים לא טועים והתגובות שקיבלנו היו מטורפות. כולם מחכים כבר לשנה הבאה.

נתראה, חיים גוזלי

בלאטור-192.jpg-650

פורסם על ידי