בת ים ניו יורק#26: הטור האישי של חיים גוזלי

בת ים ניו יורק#26: הטור האישי של חיים גוזלי

אחרי הקרב ההרואי במדיסון סקוור גארדן, לוחם ה-MMA מס' 1 שלנו, חיים גוזלי, ממשיך לכתוב לנו על ספורט, בת ים ומה שביניהם.

אנו נמצאים שבוע לפני אירוע בלאטור והלחץ גובר. כל הלוחמים מתחילים בהכנות אחרונות לאירוע, ואני בזמן הזה פרצתי גבולות והגעתי לפריים טיים – לתכנית של גורי אלפי. עשינו יחד קטע מצחיק, ועוד יותר מצחיק שלא צפיתי בתוצאה הסופית באותו היום אלא רק יומיים אחר כך. הביקורות שקיבלתי היו טובות, אנשים אהבו את זה, אז אולי זו התחלה של משהו חדש…

נחזור לאירוע בלאטור. הלוחמים מחו"ל התחילו להגיע והראשון שנחת בארץ הוא פידור, הלוחם האגדי, שהקדים את בואו כי רצה לראות את ישראל. כבר הרבה זמן שהוא רוצה לחוות את ארץ הקודש. פידור הגיע עם פמליה שמלווה אותו בטיוליו בכל הארץ, אז אם תבחינו בבחור רוסי ענק מטייל עם שומרים תדעו שזה פידור שלנו.

גם נועד להט הגיע השבוע מלאס וגאס. הוא ינוח כאן קצת ויתאושש מהג'ט לג כדי להיות כשיר לקרב. נועד ישתתף בקרב הממוקם לפני הקרב המרכזי. טיסות לפני קרבות זה דבר קשה, אבל נועד כבר מקצוען בזה.

השבוע יגיע רויס גרייסי, האיש שהתחיל את הספורט המטורף הזה ושינה את העולם. האמת, רויס כבר בן בית בישראל. כל שנה הוא מגיע כדי לאמן יחידות מיוחדות ואת הנציגים שלו מהצפון בארגון הג'יו ג'יטסו שלו. עוד אורח כבוד נוסף שחשובה לי מאוד הגעתו, והוא יגיע רק יומיים לפני האירוע ויטוס יום אחרי בגלל לוח זמנים צפוף, הוא המאמן שלי רנזו גרייסי.

כרזה-650

רנזו הוא אגדת MMA וג'יו ג'יטסו, שבגיל 50 עדיין מתחרה בתחרויות. בדיוק לפני חודש הוא לקח את הסופר פייט של אבו דאבי. רנזו למי שזוכר מנהל אקדמיה בניו יורק בה התאמנתי לקרב במדיסון. באקדמיה נמצאים יותר מאלף ספורטאים, כך שבכל אימון אתם תראו מישהו אחר בזירה. מטורף מה שהולך שם. רנזו מגיע להיות איתי בפינת הזירה וגם עם חניך שלי שעולה לקרב, רומן קושניר פנדה. יחד אנחנו מייצגים את האקדמיה של רנזו בארץ.

שלושת הגדולים מגיעים לארץ כאורחי כבוד ויעשו יום חתימות שיתקיים בהיכל מנורה ביום האירוע, 16 בנובמבר. המעריצים יוכלו להיפגש ולהצטלם איתם.

שאר הלוחמים יגיעו כמה ימים לפני הקרב, כשכולם עסוקים בדיאטה ולחתוך משקל אז יהיה הרבה לחץ וזיעה. יש לוחמים שיחתכו 5-10 ק"ג ביום שלפני השקילות, זה לא עניין של מה בכך.

חבר'ה, נשארו כרטיסים אחרונים בהחלט לאירוע, אז בואו לתמוך בלוחמים הישראלים שעולים לקרבות. בואו לתמוך בספורט שלנו. לכל מי שמעוניין לפגוש אגדות ספורט כמו פידור, רנזו או רויס יכול לקנות כרטיס ולהיפגש איתם באירוע.

רוצים כרטיס בהנחה? למען כל קוראי הטור שלי כאן ב"בת ים פור יו", אני מצרף כאן קוד הנחה לרכישת כרטיסים: Gozali

מקווה לראות את כולכם, נתראה, חיים גוזלי

גוזלי גורי

פורסם על ידי