טיול לשבת: מעיין עין לבן

צילום: איציק טהורי

צילום: איציק טהורי

מאת: איציק טהורי, מנכ"ל קבוצת טיולים ואתגרים

אנו כבר בתחילת אוקטובר ורוחות קרירות מלטפות ומכריזות על בוא הסתיו. כל זאת ועדיין אנו בימי השרב, אולי האחרונים? אז לפני כן, בשבת הקרובה נצא לטיול מים נהדר והפעם בירושלים. לירושלים אין ים, אבל מעיינות יש ויש וגם מעיינות טובים לטבילה נאה. הטיול לשבת לוקח אותנו לאחד המעיינות המרשימים ביותר, עין לבן.

מעיין עין לבן מתאים אף לפיקניק משפחתי והבריכות מתאימות גם לגיל הרך. מסביב לבריכות תמצאו את עצי השקד והתאנה ומרחוק את הרי יהודה.

כיצד מגיעים?

בכניסה לירושלים פונים ימינה לציר הרצל. ברמזור השני פונים שמאלה ומיד ימינה עם השילוט לכביש בגין דרום. לאחר הירידה לכביש בגין דרום ממשיכים עם הכביש עד צומת גולומב (היציאה מהכביש). ברמזור הראשון, לאחר היציאה מכביש בגין, ממשיכים ישר, חולפים על פני קניון מלחה הנמצא מימין ופונים ימינה לכיוון גוש עציון (לרחוב יצחק מודעי). ממשיכים ישר, חוצים כיכר גדולה ופונים שמאלה לגן החיות התנ"כי (הפנייה משולטת).

חוצים את מגרש החניה של גן החיות התנ"כי ומממשיכים עם דרך עפר המסומנת בסימון שבילים כחול. נסיעה קצרה בשביל העפר תוביל אתכם לרחבת חנייה קטנה ממנה ישנה עלייה רגלית משולטת וקצרה, אל המעיין. אורך המסלול: מס' מטרים קצר.

הערות: מומלץ להגיע בשעות הבוקר המוקדמות כדי ליהנות מהפינה הקסומה במיטבה. הקוראים שישלחו אלינו תמונות יפות מהטיול יוכלו לזכות בטיול חינם מבית "טיולים ואתגרים".

ציוד מומלץ:

נעלי הליכה

כיסוי ראש

קרם הגנה

2 ליטר מים לאדם

בגד ים

מגבת

מצלמה

ארוחות ונשנושים

לשאלות: 054-2233888 (איציק)

לטיולים נוספים בארץ ובעולם בקרו באתר הבית שלנו : www.tiyoolim.com

פורסם על ידי